מהי נעל אורטופדית והיתרונות שלה?

נעליים אורטופדיות או בשמן השני – נעלי נוחות, הינן נעליים בעלות עיצוב מיוחד, המספקות תמיכה והקלה לאנשים הסובלים מכל סוג של כאב ברגליים, בקרסוליים או בכפות הרגליים. הן עוצבו בעבר לצרכים בריאותיים בלבד, אך כיום עברו שדרוג, והן מעוצבות גם על פי האופנה העכשווית. בעיקרון, תפקידן העיקרי הוא מתן תמיכה לרגליים, אופציה שלא הייתה קיימת בנעליים רגילות.

התאמת הנעל

עיצוב הנעל נעשה לכל דורש בהתאמה אישית בהתאם לבעיה האורטופדית ממנה הוא סובל. הבעיות הבריאותיות בכף הרגל הדורשות עיצוב נעל מתאימה הן: כף רגל המחלימה מפציעה, בליטות עצם בכף הרגל, אצבע פטישנית, בהונות מכופפות, כאבים בקשת כף הרגל, בעקב ובמקרה של פלטפוס. בנוסף נעליים אורטופדיות מיועדות לכל בעיה בריאותית בכף הרגל הגורמת לכאבים בעצמות ובשרירי הרגליים בזמן ההליכה כאשר נועלים נעליים רגילות. כיום עדיין לא קיים מודל אופטימלי אשר יתאים לכל סוגי הבעיות. 

תמיכה אורטופדית לרגל

כדי שנעל אורטופדית תעמוד בדרישות לקוחותיה ותחשב כאיכותית, צריכים להתקיים כמה אלמנטים והם:
תמיכה טובה לעקב הרגל והקרסול אשר נוצר בעזרת שימוש בפלסטיק קשיח ששמים בגב העקב, רפידות אורטופדיות – כדי שהנעל תוכל להתאים את עצמה גם לשינויים במידה של כף הרגל (עקב התנפחותה) ומרחב עמוק ומרווח לאצבעות הרגליים  רוב הבעיות בכף הרגל נוצרות כתוצאה ממרווח צר לאצבעות בנעל. מרחב עמוק ומרווח לאצבעות הרגליים בתוך הנעל חשוב בעיקר לאנשים שיש להם בעיות כמו כף רגל סוכרתית ואנשים עם בצקות הגורמות להתנפחות אצבעות הרגליים.

התקשרו או השאירו פרטים לייעוץ ולרכישה

    מהן נעלי נוחות
    דילוג לתוכן