מדרסים בהתאמה אישית

מדרסים בהתאמה אישית, הם מדרסים שהותאמו ספציפית לאדם אשר משתמש בהם. לגישה זו, יש באופן מובן יתרונות משמעותיים, על פני שימוש במדרסים סטנדרטיים, שמגיעים עם נעל חדשה או שנרכשים בנפרד.

תוכן עניינים

היתרונות של מדרסים מותאמים אישית

  • מספקים בטווח המיידי שיפור ניכר ברמת נוחות השימוש בנעל.
  • מספקים פתרון מהיר למצבים בהם דרוש שינוי בחלוקת עומס משקל הגוף על פני כף הרגל.
  • משפרים את היציבה.
  • משפרים את היכולת לספוג זעזועים (מה שעשוי להיות חשוב לספורטאים ולא רק להם).
  • עשויים לסייע להפחתת כאב ולספק סיוע, במצבי מחלה ומיחושים שונים.

סובל מכאבים וזקוק למדרסים בהתאמה אישית? אנו במכון דוביק אורטופדיה נייצר עבורך מדרסים ייחודיים באמצעות מכשור מתקדם המתאימים בדיוק לבעיה שלך! התקשר עכשיו – 036731384

עבור מי מיועדים מדרסים מותאמים?

ישנה שורה ארוכה של מצבים רפואיים ומטרות מיוחדות, שעבורם מדרסים שהותאמו באופן אישי עשויים לסייע. לדוגמה בתחום הרפואי, הם עשויים לסייע להקלה על מצבים מסוימים, דוגמת כאבים בכריות כף הרגל או כאבים כתוצאה ממצב של “דורבן” בעקב.

כמו כן, הם עשויים להקל על כאבי ברכיים וגב. מהיבט המניעה, מדרסים עשויים לסייע לצמצום הופעת כיבים בחולי סכרת. השפעתם על היציבה, מתבטאת למשל בעידוד מנח כף רגל משופר במצבים של חולשת שרירים. גם במצבים של מבנה לא תקין של כף הרגל.

ישנם מקצועות, שדורשים עמידה ממושכת על הרגליים או הליכה רבה. עבור מי שעובד בהם, המדרס יסייע לצמצם סיכונים כתוצאה מכך. באופן דומה חיילים “עובדים” עם הרגליים וכל הקלה עבורם בגזרה זו, מתקבלת בברכה. עבור ספורטאים, מדרסים מותאמים אישית מהווים אמצעי עזר, שמסייע להפחית שברי מאמץ.

כיצד מתבצעת התאמת המדרס?

מדרסים בהתאמה אישית מיוצרים בשלושה שלבים ראשיים – ראשית האבחון שנועד להבהיר מאיזו בעיה נובע הצורך בהם. לאחר מכן יש למדוד את הרגל, שלב חיוני זה עשוי להתבצע בכמה וכמה שיטות, דוגמת מדידה בתלת מימד בעזרת לייזר. השלב השלישי והאחרון הוא הייצור עצמו, שיכול להתבצע אוטומטית. זאת, באמצעות מכונת CNC, אשר בונה את המדרס על פי המדידות שבוצעו קודם לכן. רמת הדיוק האפשרית של תהליך כזה, היא עד אלפית המילימטר!

איך נקבע מחיר המדרסים?

המחיר נפרש על פני טווח גדול מאוד, זה יכול להיות עשרות ש”ח למדרסים פשוטים ועד מאות ואף אלפי ש”ח, למדרסים איכותיים. על כך משפיעים גורמים רבים.
הגורם העיקרי שמשפיע על המחיר הוא זמנו של המומחה, בעל מקצוע רציני בתחום זה, ישקיע בנחת וביסודיות באבחון, במדידות ובהחלטה על המדרס הדרוש וזמנו שווה כסף ובצדק. הגורם השני בגודלו הוא החומרים שמהם הוא עשוי. מעבר לגורמים אלה, ישנם פרמטרים שונים במסגרת תהליך הייצור בפועל, בו נכלל זמן הייצור ורמת המכונות המשמשות לכך.

דוביק אורתופדיה - מומחיות בייצור מדרסים מותאמים

מקור בטוח ואיכותי למדרסים בהתאמה אישית, הוא מכון דוביק אורטופדיה ברמת גן – מכון אורטופדי שמתמחה בייצור מדרסים ונעלי נוחות בהתאמה אישית. בראשותו עומד דב מכלוביץ. דב הוא בעל תואר Ph.D, אורתוטיסט מוסמך שלמד באופן מסודר את התחום, צבר נסיון רב בכך (מאז 1988) והוא מוסיף ומתעדכן מקצועית.

התקשרו או השאירו פרטים לייעוץ ולרכישה

    מדרסים בהתאמה אישית

    10 טיפים לרכישת מדרסים בהתאמה אישית

    התאמה אישית מאפשרת לנצל את כל היתרונות של מדרסים בהתאמה אישית בתור פתרון אורטופדי לתיקון מנח כף הרגל ומניעת כאבי גב, בעיות ביציבה או כאבי ברכיים. עם זאת, חשוב לדעת איך לבחור מדרסים כאלה ויש לפחות 10 טיפים שיכולים לסייע לתהליך הרכישה:

    בדקו איך מתבצע תהליך ההתאמה – יש דרכים שונות לבצע התאמה אישית של מדרסים. בשביל ליהנות מהיתרונות שלהם, כדאי לתת עדיפות למכון אורטופדיה שבו מבצעים את התהליך בצורה ממוחשבת, עם הדמיה תלת מימדית ותוך התחייבות לדיוק.

    בירור הכשרת האורטופד – הכשרת בעלי מקצוע בתחום המדרסים קובעת במידה רבה מה תהיה איכות התוצר הסופי שנרכוש מהם. אם רוצים להיות בטוחים, אפשר לבדוק האם ההכשרה של מי שעומד מולנו במכון האורטופדי לייצור מדרסים מותאמים באופן אישי היא מטעם אוניברסיטת תל אביב, משרד הבריאות או גופים רשמיים אחרים.

    בררו איפה המדרס מיוצר – בדיקה מראש לגבי המקום שבו מייצרים את המוצר יכולה לספק אינדיקציה מעולה לאיכות שלו. כחלק מההתאמה, מביאים בחשבון את ההבדלים בין חומרי הגלם שבהם אפשר להשתמש. אז כדי שחומרי הגלם אכן יתקנו את מנח כף הרגל הטבעי ויתמודדו עם העומס, חשוב שהמדרסים יעברו תהליך ייצור מוקפד.

    תנו עדיפות למכון אורטופדיה עם ניסיון – הניסיון משחק תפקיד משמעותי ברכישת מדרסים בהתאמה אישית. ככל שמכון האורטופדיה מנוסה יותר, זה אומר שהמומחים שלו פגשו יותר מקרים שונים של בעיות בכף הרגל. מבחינתנו, הניסיון הוא גם דרך מעולה לבדוק את שביעות רצון הלקוחות הקודמים מהשירות.

    השוואת מחירים – קיימים פערים בין סוגים שונים של מדרסים מותאמים אישית לכן חשוב לבדוק ולשאול מה משפיע על המחיר.

    בחרו מדרסים עם אחריות – אפשר לקבל תקופת אחריות על מדרסים בהתאמה אישית. האחריות אמנם לא חלה על בלאי או שחיקה, אבל היא כן מגנה במקרים שבהם חומרי הגלם לא עומדים בעומס או נקרעים מוקדם מהצפוי.

    בדקו האם מכון האורטופדיה עובד עם קופת החולים שלכם – שיתוף פעולה בין מכון אורטופדיה לבין קופת החולים שבה אנו חברים יכול לחסוך לנו כסף. את הבדיקה הזו כדאי לבצע מוקדם, כי יש המון מכוני אורטופדיה שונים ברחבי הארץ. *מכון דוביק אורטופדיה עובד עם כל קופות החולים.

    נסו לברר על זמני האספקה – לוקח זמן לייצר מדרסים בהתאמה, אבל בשביל לרכוש מדרסים ולהיות מרוצים, אפשר לברר מראש האם קיימת התחייבות לזמני אספקה ומה היא כוללת.

    התרשמו באופן כללי ממכון האורטופדיה – מכון אורטופדיה מקצועי מרכז מגוון אביזרי שיקום אורטופדיים ועזרים תחת קורת גג אחת. אם רוצים לקנות את המדרסים ולהשתמש לאחר מכן בעוד כלים אפקטיביים, כדאי להתרשם מהקטלוג.

    בדקו איך מתבצעת ההתאמה

    היתרון במדרסים מותאמים אישית היא יעילות גבוהה יותר שלהם לעומת הרגילים. בעוד מדרסי מדף מיוצרים באופן גנרי עבור קהל יעד מגוון ולפי המכנה המשותף הרחב ביותר, מדרסים בהתאמה אישית מביאים בחשבון את הכאבים בכף הרגל מהם סובלים, את משקל הגוף והעומס, את הרקע הבריאותי והרפואי ועוד.

    דילוג לתוכן