מניעת בעיות אורטופדיות

הרגליים שלנו סוחבות אותנו כל היום. כל המשקל שלנו עליהן וזה בכלל לא כל כך פשוט עבורן. זאת הסיבה שרבים מפתחים בעיות אורטופדיות בכפות הרגליים. איך ניתן למנוע את זה? התשובה היא – שימוש במדרסים איכותיים.

כך הרגל שלנו היא המקור לכל היציבה שלנו. היציבה מתחילה בה והיא תשפיע על איך אנחנו עומדים, יושבים וכולי. מכיוון שהרגליים משפיעות על כל השלד חשוב לשמור עליהן ולהקל עליהן את העומס הקבוע היום יומי. לעיתים בגלל העומס הרב עליהן מתפתחות ברגליים בעיות אורטופדיות שעלולות להסלים ולהגיע למצבי כאבים שונים מכפות הרגליים ועד הגב.

עם עליה בגיל ובמשקל הרגליים סובלות עוד יותר וסוחבות משקל נוסף, שבשילוב עם נעליים לא איכותיות יכולים להיגרם מצבים לא נעימים.

איך למנוע בעיות אורטופדיות ברגליים?

מניעת בעיות אורטופדיות מתחילה במודעות לדבר. ברגע שמכירים בעובדה שכפות הרגליים שלנו חשובות וסוחבות את הגוף כל היום, מתחילים להשקיע בהנעלה מתאימה ובמדרסים במקרה ולא עושים זאת עלולות להיווצר בעיות שונות שישפיעו ממש על היציבה. בעקבות בעיות שונות ביציבה מתחילים גם כאבים שונים ובעיות גדולות יותר שבהן כבר צריך לטפל בצורות מורכבות יותר מרכישת זוג נעליים איכותיות

הבעיות הפתולוגיות שעלולות להיווצר

במקרים קיצוניים נוצר מצב רפואי שמכונה עקב דורבן. מצב זה מתאר בליטה בוצרת ברגל בעצם העקב בצורת קוץ שהדריכה עליה יוצרת כאב חזק ופתאומי בעיקר בבקרים ולאחר מנוחה. מאחר והדורבן יוצר לחץ על תאי העצב ברגל הכאב ממש הופך בלתי נסבל. ההליכה מתחילה להיות מושפעת מכך ולאחריה גם כל היציבה. גם בעיות כמו פלטפוס יכולה להיגרם או אולפוס שמתאר קשת גבוהה במיוחד בכף הרגל. כאבי רגליים עלולים להגרם גם בגלל לחץ אחר שמצטבר על כך הרגל כמו אימון לא נכון או עומס יתר שהרגל לא רגילה אליו.

מניעת בעיות אורטופדיות בעזרת מדרסים

הפתרון היעיל ביותר בטיפול בבעיות כאלו, מניעת בעיות אורטופדיות ושיפור היציבה תהיה שימוש במדרסים. אלו מהווים פתרון למגוון ענק ולא יאמן של בעיות ברגליים, בגב, בברכיים וכולי ולכן רבים משתמשים בהם. מדרסים יכולים למנוע את כל אלו ולסייע במקרים של פעילות ספורטיבית רבה שיכולה לפגוע ברגליים, עמידה ממושכת או בעיות בשלב שנגרמות מיציבה לא נכונה במשך שנים. בכל מקרה של כאבי רגליים, כאבי גב תחתון, דורבן, סוכרת, שברי מאמץ וכולי כדי להתייעץ עם האורטופד ולקבוע תור למכון אורטופדי ליצירת מדרסים מותאמים אישית.

למה להשתמש דווקא במדרסים?

ניתן  להגיע אל מניעת בעיות אורטופדיות בעזרת מדרסים בהתאמה אישית ולכן כדאי לשקול להשתמש בהם בכל שלב בחיים. המדרסים יעזרו למנוע בעיות שונות כמו דורבן, יבלות חוזרות, דלקות שונות וכולי. בכל מקרה, גם אם עדיין לא סובלים מבעיות כדאי להקדים תרופה למכה ולשפר את איכות חייהם של כפות הרגליים. כך הרגליים יהיו מוחזקות היטב, זרימת הדם תהיה טובה יותר והלחץ כל כפות הרגליים יהיה מבוקר.

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן