אביזרי אורטופדיה מונעת

אחד היתרונות של התייעצות עם המומחים של דוביק אורטופדיה בא לידי ביטוי באפשרות לרכז סוגים שונים של שירותים תחת קורת גג אחת. במקום לפנות לכמה בעלי מקצוע שונים ואז לקבל הנחיות סותרות, כל מה שעליך לעשות הוא ליצור קשר עם מכון דוביק אורטופדיה.

מבחינה רפואית ופיזיולוגית, הדרך הכי טובה למנוע בעיות אורטופדיות היא להשתמש באביזרים רלוונטיים. כיום יש סוגים שונים של אביזרים והם מוכיחים את עצמם גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך. בזכותם ניתן לשפר את איכות החיים של מבוגרים וצעירים כאחד ולהקל גם על ספורטאים מקצוענים.

איך בוחרים אביזרי אורטופדיה מונעת?

אם רוצים ליהנות מיתרונות האביזרים הללו בטווח הקצר והארוך, זה קריטי לדעת מה בדיוק מאפיין אותם ולמי הם מיועדים. בשלב הזה, הדבר הנכון לעשות יהיה להתייעץ עם מומחים וכך לרכז גם את השאלות וגם את התשובות תחת קורת גג אחת.

במכון דוביק אורטופדיה נעמוד לרשותך בכל מקרה של דילמה והתלבטות! אם עד היום רק שמעת על היתרונות של אביזרי אורטופדיה מונעת אבל לא הבנת איך לבחור אותם, אנו כאן עבורך. מיד אחרי השארת פרטים באתר, נדאג לחזור אליך בהקדם עם המלצות בהתאמה אישית ומכל הלב!

אביזרים נפוצים

מדרסים – בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא צריך לחכות עד להופעת הכאבים על מנת ליהנות מהיתרונות של המדרסים. במקום זה, מתייעצים מלכתחילה עם אנשי מקצוע ולהתאים את המדרסים. לאחר התאמה מדויקת של המדרסים למנח כף הרגל, התוצאה היא הליכה יציבה יותר ומניעת כאבי גב, עמוד שדרה וצוואר.

מדרסים לחולי סכרת

חגורות גב – חגורת גב היא אביזר ייחודי בכך שהיא משמשת גם לטובת מניעה של בעיות אורטופדיה עתידיות, אך גם לטיפול בבעיות קיימות. בין היתר, חגורות גב יכולות לסייע למשל בשיקום אחרי טראומות ולהגביר את האפקטיביות של טיפול בבעיות מפרקים.

דילוג לתוכן