מדרסים אורטופדיים לחולי סכרת

במכון דוביק אורטופדיה, בניהולו של ד”ר דב מכלוביץ אורתוטיסט מוסמך מטעם משרד הבריאות, מתמחים בהכנתם של מדרסים לחולי סכרת. הכנת המדרסים מבוצעת עם חומרי הגלם הטובים ביותר ועם הליכי אבחון, בדיקה ומדידות קפדניים, המבטיחים קבלת מוצר מעולה אשר ישרת את בעליו נאמנה ויסייע בשיפור מצבו.

תופעת רגל סוכרתית

מחלת הסכרת הינה מחלה מאוד נפוצה שכמות הסובלים ממנה בעולם רק עולה כל הזמן, ואשר הסיבות לקיומה יכולות לנבוע בבעיות של השמנת יתר, תורשה, מחלות לב ודם, לחץ ומתח נפשיים, חוסר פעילות גופנית, צריכה מוגזמת של אלכוהול ועישון. המחלה עצמה נגרמת בגין תפקוד לקוי של ייצור אינסולין של הלבלב והיא מתבטאת בעליית ערכי הגלוקוז בשתן ובדם. 

למחלה תסמינים, תופעות והשלכות רבות, שאחד מהם הינו כף רגל סוכרתית הנוצרת בגין תפקוד לקוי של מחזור הדם לאזור זה. התפקוד הלקוי המתבטא במחסור באספקת חמצן לכף הרגל, דבר המוביל לפינוי לא יעיל של רעלים באזור וגורם לקשיי החלמה מפציעות או פגיעות בכף רגל והיחלשות עצמות. כמו כן, החולים עלולים לאבד את התחושה העצבית בכף הרגל וכך לא להיות מודעים לפציעה או דלקת באזור. לכן, הם נדרשים להיות מודעים לבעיות אלו, לעקוב באופן שוטף אחר מצב כף רגלם ובמקרה של פציעה לגשת לקבל טיפול מיידי אצל רופא מומחה. בנוסף, חשוב להיעזר גם בנעליים ומדרסים אורטופדיים איכותיים ומותאמים.

שימוש במדרסים לסוכרתיים

עבור חולי סוכרת אנו מייצרים מדרסים בהתאמה אישית המחלקים באופן מאוזן ונכון את העומסים על כף הרגל ומעניקים משטח דריכה רך וחלק. בנוסף מדרסים אלו מונעים גירוי של העור, הזעת יתר ולחצים ממוקדים. הם המעניקים לכף הרגל את כל התמיכה הנחוצה לה ומונעים לחץ ממוקד, תורמים להחלמת והגלדת פצעים, ולהסרתן של יבלות מכף הרגל של חולה הסכרת.

מדרסים לחולי סכרת

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן