מדרסים רב שכבתיים

מדרסים רב שכבתיים בדרך כלל מכילים מעל 4 שכבות. בגלל שבמדרסים כאלה יש יותר שכבות מאשר במדרסים רגילים, ניתן להיעזר בהם כדי להשיג יתרונות שונים. כמו כן, המדרסים מתאימים לבעיות מגוונות ובהן:

לשם השוואה, מדרסים רגילים בנויים משכבה אחת או מקסימום שתי שכבות. היתרון של מדרסים מן הסוג הזה בא לידי ביטוי ביכולת להתמודד בצורה ממוקדת עם בעיה ספציפית של מבנה כף הרגל, אבל החיסרון הוא רמת עמידות נמוכה. אז אם רוצים להשיג מטרות שונות וגם להבטיח איכות גבוהה לאורך זמן, כדאי לבחור באפשרות של מדרסים רב שכבתיים.

איך בוחרים מדרסים רב שכבתיים?

  • להסתכל על מספר השכבות – הכי חשוב לבדוק את מספר השכבות של המדרס. בניגוד למה שנהוג לחשוב, לא בכל סוגי המדרסים יש את אותו מספר שכבות. בשביל לבחור נכון את המדרסים, בודקים למשל האם מדובר על דגם עם 5 שכבות, 6 שכבות, 7 שכבות והלאה. ככל שיש יותר שכבות כך ניתן להכין את המדרסים בצורה מדויקת ואיכותית יותר, אבל אין סיבה לעשות את זה עם מעל 10 שכבות שונות.
  • חומרי הגלם שבהם משתמשים – מספר השכבות של המדרסים לא מחליף חומרי גלם איכותיים. גם דגמים רב שכבתיים צריכים לבחור לפי חומרי הגלם שבהם השתמשו על מנת לייצר אותם. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של מדרסים שונים גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, זה קריטי לברר באיזה חומרי גלם השתמשו ומה מאפיין אותם.
  • תדירות השימוש במדרסים – התאמה אישית היא תנאי לניצול היתרונות שלהם. ההבדלים העיקריים הם בין מדרסים רב שכבתיים המיועדים לאנשים שמבצעים פעילות ספורטיבית ואימון גופני בעצימות גבוהה לבין מדרסים שהשימוש בהם הוא יום יומי ורגיל.
  • מפרט מלא – המפרט המלא מדרס רב שכבתי מתאר את היכולות שלהם. בחלק מהמדרסים משולבים למשל חומרים מנדפי זיעה וחומרים אנטי בקטריאליים, שהמטרה שלהם היא למנוע הופעת יבלות ברגליים. לשם השוואה, בסוגים אחרים של מדרסים משולבים חומרים המעניקים שכבת הגנה כדי למנוע זעזועים ולספק את התמיכה הרלוונטית.

היתרונות של מדרסים רב שכבתיים מותאמים

התאמה אישית פותרת את ההתלבטות סביב ההשוואה בין סוגי מדרסים. אמנם התאמה אישית מייקרת מעט את המדרסים, אך אפשר לבדוק לגבי אפשרות מימון באמצעות השתתפות קופות החולים, חברות הביטוח הפרטיות וכן הלאה. מעבר לכך, ההוצאה על מדרסים היא השקעה משתלמת בגלל שהיא מבטיחה שיפור באיכות החיים.

הכי חשוב לעבור תהליך מלא של בחירת מדרסים רב שכבתיים בהתאמה אישית. התהליך כולל אפיון של הבעיות האורטופדיות שמהן סובל המטופל, הדמיה תלת ממדית של כף הרגל והתייחסות גם לרקע רפואי וגנטי.

רק אם מביאים בחשבון את כל השיקולים האלה, מנצלים את כל היתרונות שלהם ועדיין שומרים על מסגרת התקציב. כמו כן, זה מבטיח תקופת אחריות ארוכה על מדרסים איכותיים במיוחד.

דילוג לתוכן