כמה זמן לוקח להתרגל למדרסים?

אם גם אתם סובלים מבעיה אורטופדית שמדרסים יכולים לשפר אותה באופן משמעותי, וכבר התאמתם, ורכשתם את המדרסים מהסוג האיכותי ביותר, וכשבאתם להשתמש בהם גיליתם שהפתרון הוא לא מידי? אתם יכולים להירגע, הכל בסדר, זו בסך הכל תקופת הסתגלות.

אנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות ברגליים ובגב מקבלים פעמים רבות המלצה על שימוש במדרסים. לאחר הרכישה הם מגלים שהבעיה לא נפתרת ביום אחד, ולא רק זה, אלא להיפך, ההסתגלות לשימוש במדרסים לא תמיד פשוטה.

מי צריך מדרסים?

מדרסים נועדו לאנשים הסובלים מבעיות אורטופדיות באזורי הגב, הברכיים והרגליים בכלל. מה זה מדרסים בכלל? מדרס זהו חלק הנכנס אל תוך הנעל, על הסוליה המותאם באופן אישי לכל אדם. המדרס מסייע בהקלה על כאבים הנגרמים עקב עומסים על הגב והרגליים מפאת מבנה מסוים של כף הרגל. אדם המרגיש כי הליכה או עמידה על הרגליים גורמת להחמרה בכאבים המופיעים בחלקי הגוף השונים, כדאי לו לשקול ללכת לרופא ולבקש מדרסים.

כמה זמן לוקח להתרגל?

ייתכן ולאחר קבלת המדרסים, גם אם הם בהתאמה אישית, לא תחושו הקלה בכאבים באופן מידי, אלא להיפך. במקרים רבים ישנו תהליך של הסתגלות הגוף לאביזר החדש והוא עלול לארוך בין מספר ימים למספר שבועות. כמו שמרכיבים משקפיים חדשות, גם כאן הגוף מסתגל למצב חדש בו הוא בסופו של דבר מרוויח, אך הרגעים הראשונים יכולים להיות מאתגרים. לא כדאי להתייאש ברגעים הראשונים, מאחר וברוב המקרים ההמתנה משתלמת.

תוך כמה זמן רואים תוצאות?

אם אתם מחפשים תוצאות מידיות, כדאי להנמיך ציפיות. כמו כל תהליך טבעי ובריא בגוף האדם, גם כאן מדובר על מספר תהליכים כמו שינויים מבניים בעצמות או בסחוסים שלא מתרחשים ביום אחד. אל תתפתו להאמין לכל מי שמנסה להבטיח לכם תוצאות מהירות, על אף ההשתוקקות להקלה בכאבים, דרושה כאן סבלנות. במקרים בהם יש מעקב על פי צילומי רנטגן ניתן לראות שינויים ושיפורים תוך פחות משנה. במקרים בהם עוקבים אך ורק על פי הרגשת המטופל – גם כמה חודשים יכולים להספיק על מנת לחוש הקלה בכאבים.
מדרסים לפלטפוס

מה צריך לדעת לפני שרוכשים מדרסים?

רוב המדרסים המוחלט מותאמים אישית לכל אדם. ישנן טכנולוגיות מגוונות, חדישות יותר או פחות המאפשרות התאמה אישית באופן מהיר מאוד. ישנם מקומות אשר הזמנת מדרסים אורכת כמספר ימים עקב התהליך הארוך של התאמה אישית. בכל מקרה, ללא קשר לטכנולוגיה הנבחרת, יש להגיע קודם כל אל רופא שימליץ על מדרסים בתור פתרון לבעיה ומשם להמשיך לתהליך ההתאמה האישית.

איפה כדאי לרכוש מדרסים?

רכישת מדרסים חייבת להיות במקום אשר מחזיק אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. רכישה בזול במקומות אשר מוכרים מדרסים ללא התאמה אישית נראית לפעמים כמו פתרון נכון ומתאים לכל כיס, אך בסופו של דבר התוצאות מדברות בעד עצמן והן לא מספקות.

לכן תמיד מומלץ לקנות במכון אורטופדי.

דילוג לתוכן