האם מכשיר הבי קיור לייזר יכול לעזור לכאבי מפרקים

כאבי מפרקים נובעים ברוב הפעמים מדלקו שונות במפרק או ברקמות שמקיפות אותו אחד הפתרונות הטובים ביותר לטיפול בדלקות כאלו הוא בעזרת המכשיר מסייע לפתור את הבעיות ללא תופעות לוואי

מכשיר הבי קיור לייזר מוכר מאוד בשנים האחרונות גם בישראל כאחד הפתרונות היעילים ביותר לכאבים שונים. לעומת הפופולריות שלו, לא הרבה יודעים התשובה לשאלה האם המכשיר יכול לעזור לכאבי מפרקים.

התשובה היא כן המכשיר פותח בין היתר לטיפול בדלקות מפרקים שהן הגורם השכיח ביותר לכאבי מפרקים וכאבי עצמות שונים. מי שסובל מכאבים במפרקים יודע איזה סבל בלתי נשלט זה. המפרק הופך נוקשה יותר, הכאב מתגבר ולעיתים סובלים אפילו מנפיחות או אדמומיות במקום. התנועה במפרק הופכת מוגבלת ומתחילים לחפש פתרון כל שהוא להתמודד עם הכאב הבלתי נסבל.

התמודדות עם הכאב ללא תופעות לוואי

כשהכאב שיוצרת הדלקת או כאבים אחרים בגוף מתחילים להיות בלתי נסבלים זאת בדיוק הנקודה בה נכנס לתמונה השימוש בלייזר הרך. כבר שנים רבות שאורטופדים עושים בו שימוש במכונים לשיפור והחזרת התנועה לאחר תאונות או טראומות של הגוף. הלייזר הרך יודע לטפל בדלקות וכאבים שונים בגוף בצורה נהדרת ללא כאבים וללא תופעות לוואי. באותו הלייזר הרך עשו שימוש המפתחים של בי קיור לייזר ויצרו מכשיר שיכול להעביר קרני לייזר רכות דרך העור אל תוך המפרק או אל הדלקת, מה שמחסל אותה מהצד האחד ועוזר לכאבים מהצד השני.

קראו גם על בעיות אורטופדיות נפוצות

פתרון שלא מצריך טיפול תרופתי

כשרופאים ואורטופדים מפנים אנשים שסובלים מכאבי מפרקים הם נדהמים ושואלים האם מכשיר הבי קיור לייזר יכול לעזור לכאבי מפרקים. מסתדר שאף על פי שהרוב מכירים את המכשיר בעיקר לטיפול בבצקות, כאבי שרירים וכולי, הוא מצויין עבור טיפול בכאבי מפרקים. היתרון הגדול ביותר של המכשיר הוא שהוא יכול להחליף משככי כאבים שאף אחד מאיתנו לא רוצה להכניס לגוף. הכדורים האלו הם פתרון זמני בלבד לכאבים והם לא מרפאים את הדלקת, במידה וקיימת. מכשיר הבי קיור לייזר גם מרפא את הדלקת וגם מקל על הכאבים ללא תופעות הלוואי שנגמרות מכדורים שכאלו.

האם מכשיר הבי קיור לייזר יכול לעזור לכאבי מפרקים תוך כדי טיפול פיזיותרפיה?

אם להתחיל מהסוף התשובה לשאלה זאת היא שמכשיר הבי קיור לייזר יכול מאוד לעזור תוך כדי טיפול פיזיותרפיה. טיפול בלייזר רך הגיע מהטיפולים בתחום ומהטיפולים בהם השתמשו אורטופדים. למעשה, הרבה מהפיזיותרפיסטים עושים בו שימוש או ממליצים עליו בעצמם ללקוחות שמגיעים עם דלקות שונות או עם כאבי מפרקים. השילוב הטוב ביותר הוא שילוב בין טיפול פיזיותרפי להחזרת התפקוד של המפרק, שמן פרפין מחומם ושימוש קבוע במכשיר.

דילוג לתוכן