נעליים אורטופדיות לסוכרתיים

במידה ואדם חולה במחלת הסוכרת, חשוב שידע שיש חשיבות גדולה לסוג הנעליים שהוא נועל. עליו לנעול נעליים ייחודיות שמאפשרות לו איכות חיים גבוהה יותר ומצליחות לגרום לאיזון איכותי של המשקל  על שתי כפות הרגליים. לצורך זה, יש היום נעליים אורטופדיות לסוכרתיים שמותאמות לכל אחד שסובל מהבעיה, נעליים שנוצרו באמצעות טכניקה ייחודית שמסייעת בצורה ישירה לבריאותו של כל אדם חולה סוכרת. 

מדוע נעליים אלה כה חשובות?

נעליים אורטופדיות ישרתו ויעניקו מענה הולם לכל אדם בכל העולם, גם לאנשים שסובלים מבעיות אורטופדיות שונות בכף הרגל וגם לכל מי שחולה בסוכרת. אולם, חולי הסוכרת הם אוכלוסייה שנוטה לסבול יותר מכל אוכלוסייה אחרת מפצעי לחץ שמופיעים באזור הרגליים וכפות הרגליים. משום שמדובר באיבר שהוא רגיש, שנושא עליו את כל המשקל של הגוף והוא גם אבר חשוף, יש להסתייע בכל דבר שעשוי לעזור ולתרום לתחושת הביטחון ואיכות החיים של חולה הסוכרת, ונעליים אורטופדיות ייחודיות תהיינה בהחלט מענה ראשוני מושלם לבעיה. נעליים אלה מטרתן להתאים למבנה של כף הרגל בקרב כל חולה סכרת בצורה אידיאלית ביותר. נעליים אורטופדיות לסוכרתיים הן נעליים אלסטיות, קלות ונוחות במיוחד, בדרך כלל ההתאמה תעשה במדרסים של כל נעל. כמו כן, חשוב מאד שכל נעל כזו תהיה עשויה מחומרי גלם איכותיים במיוחד, זאת הסיבה שחשוב לרכוש נעליים אלה רק אצל המומחים בתחום.  

האם אפשר להסתדר עם נעליים רגילות?

ניתן לעשות שימוש בנעליים אחרות, אולם מצב כפות הרגליים יכול להידרדר היה ונלך הרבה על הרגליים, נעמוד שעות ארוכות ונכביד על כפות הרגליים. נעליים מיוחדות לכפות רגליים של אדם שחולה בסוכרת ישדרגו את איכות חייו בצורה משמעותית ביותר. כאמור, סוכרת הינה מחלה כרונית שיש לה סימפטומים שמופיעים על הגוף בצורה של פצעים דלקתיים ולכן יש מודעות רבה לכל מענה שעשוי לתרום לתופעה הזו, לרבות כשמדובר בנעליים מיוחדות לסוכרתיים.

הפצעים שנוטים להופיע יכולים לגרום למנעד של תחושות שליליות, גרד, כאב וכדומה ולכן מומלץ ביותר שכל חולה סכרת ינעל נעליים אורטופדיות לסוכרתיים שיקלו גם על כל אותם סימפטומים וגם על העומס של המשקל ויסייעו בהליכה איכותית. נעליים אלה תהיינה הדרך הראשונה והנכונה ביותר להתמודדות עם המחלה ובמקביל לכך לשמור על אורח חיים תקין ובריא.

נעליים אורטופדיות מעוצבות

מה חשוב שיהיה בנעליים לסוכרתיים?

היום השוק מוצף בנעליים אורטופדיות מכל סוג למנעד של בעיות אורטופדיות כשהמאפיין העיקרי של נעליים אלה הוא בעיקר המראה שלה, הן קלות, אווריריות ומרופדות היטב. אולם נעליים שמיועדים לחולי סכרת הן נעליים שמחויבות לפני הכל לספק נוחות מרבית ולאפשר איזון אידיאלי של כל המשקל של הגוף על כף הרגל, רק כך יהיה אפשר להפחית את העומס על כף הרגל, בצורה הזו יתאפשר גם להפחית את הסיכוי להופעתם של כל פצעי הלחץ, בכל האזור המועד לפורענות. מלבד זאת, האיזון שיגיע מנעל שהיא נוחה ובריאותית יגרום להפחתה משמעותית בכאבים באברים השונים כמו הגב, הברכיים והקרסול.

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן