נעליים אורטופדיות לגברים – נעלי נוחות

רכישה נכונה של נעלי נוחות אורטופדיות לגברים

מכון דוביק אורטופדיה מתמחה בייבוא ושיווק של מוצרים אורטופדיים שונים בהתאמה – לרבות נעליים, מדרסים ומוצרי שיקום נוספים. אצלנו תוכלו להזמין ולרכוש נעליים אורטופדיות לגברים איכותיות ומעוצבות, המותאמות באופן אישי לכל אחד בהתאם למידות ומבנה כף הרגל, צרכי שימוש ומצב בריאותי. נעליים איכותיות אלו יתרמו לשיפור יציבתכם, בריאותכם והרגשתכם הכללית.

תפקידן של נעליים אורטופדיות

נעליים אורטופדיות, המכונות גם נעלי נוחות, הינן בעלות מבנה ועיצוב מיוחד שנועד להעניק הקלה ותמיכה לגברים הסובלים ממחושים, כאבים ובעיות שונות כמו כאבים בכפות רגליים, כאבי גב, כאבי בירכיים וקרסוליים. מדובר למעשה בפריט הנעלה בריאותי המשפר את היציבות והתנועה של בעליו, ומעניק תמיכה מלאה ונכונה לרגליים ולעמוד השדרה.

מדרסים אורטופדיים

נעלי גברים מעוצבות בהתאמה אישית

רכישה במכון שלנו תבטיח קבלת מוצר איכותי ונוח המותאם עבורכם באופן מלא. יש לנו את כל הידע והכלים על מנת לייצר נעלי גברים ברוחב ועומק שונים. כמו כן, אנו מספקים נעלי גברים מותאמות למצבים בריאותיים ואורטופדיים שונים, כדוגמת עצם כף רגל בולטת, החלמה מפציעה, בהונות מכופפות, אצבע פטישנית, קשת גבוהה או פלטפוס, ונעל מותאמת לצרכי חולי סוכרת. יתרה מכך, עימנו תוכלו לזכות לא רק בנעלי נוחות בריאות ומותאמות, אלא גם תוכלו לרכוש נעליים מעוצבות ויפות בהתאם לצווי אופנה עדכניים.

הנעליים שאנו מספקים ללקוחותינו בהתאמה אישית מלאה, הן באיכות הגבוהה ביותר שאפשר לבקש, וכוללות בין היתר את התכונות הבסיסיות הבאות:

  • מרחב עומק ומרווח אצבעות מספק – מונע יצירת לחץ וחוסר מרחב לאצבעות כף הרגל, והינו חשוב מיוחד לסובלים מכף רגל סוכרתית ולסובלים מבצקות ונפיחות בכף הרגל.
  • תמיכה נכונה לקרסול ולעקב – מתקבלת בזכות שימוש בחומר גלם קשיח לגב עקב הנעל.
  • שימוש ברפידות אורטופדיות המאפשרות התאמת הנעל לשינויים במידת כף הרגל, למשל בגין נפיחות.

להזמנת נעליים אורטופדיות לגבר בהתאמה אישית מלאה צור איתנו קשר
ונשמח להיפגש ולספק לך את כל הפרטים בנושא.

דילוג לתוכן