מדרסים מסיליקון לדורבן

אנשים רבים סובלים מבעיות אורתופדיות שמקורן בראש ובראשונה – בעיה בכף הרגל. אחת הבעיות הנפוצות כיום בכף הרגל היא דורבן, בעיה שגורמת לכאבים חזקים בכל הליכה ומנוחה. אנשים רבים שסובלים מדורבן החלו להסתייע במדרסים מסיליקון לדורבן, שהם מדרסים מיוחדים שמעניקים מענה מושלם לבעיה. היתרון העיקרי במדרס סיליקון נעוץ בכך שהוא מצליח להעלים את כל הלחץ והכאב על העקב שנובע מהדורבן. במאמר זה נפרט אודות הבעיה וכיצד מדרסים אלה מסייעים לה.

מה זה בכלל דורבן?

דורבן הוא מצב של דלקת בעקב, דלקת שיכולה לנבוע כתוצאה משנית של פגיעה ברקמה של הגידים. בכל הליכה שלנו על כף הרגל, קשת כף הרגל תעלה ותרד והרצועה תמתח את החיבור שלה בעקב וכך תגרום לדלקת. במשך השנים אנו צועדים ומותחים את אותה רצועה ולכן כמעט כל אחד מאתנו חשוף לסבול מקרע באזור שמחבר את הרצועה עם העצם של העקב. קרע זה שלא מטופל, עלול להוביל ישירות למצב של דלקת, הגוף שולח חומר למקום המודלק ושם נוצר זיז שמכונה דורבן. השילוב בין המתיחה של הרצועה והמכה בעקב יגרמו לכאבים עזים. התסמינים של דורבן הם כאבים חזקים בכל צעד, כשהם אף מתגברים לאחר מנוחה, לכן הכאב יורגש כבר בבוקר, לאחר שעות ארוכות של שינה ומנוחה של הגוף.

מדרסי סיליקון המענה המושלם

אחד מכל עשרה אנשים עלול לסבול מבעיה של דורבן וכאב בעקב. אנשים רבים שנוטים לעמוד שעות ארוכות על הרגל יסבלו מדורבן, אנשים בעלי עודף משקל, אנשים שסובלים מסכרת וכן ספורטאים. בסופו של דבר, כל מי שכמעט הולך, יכול להיחשף לבעיה. לרוב, כשמשהו יסבול מדורבן הוא ינסה להשקיט את הכאב ולא לדרוך על החלקים הכואבים, מה שעלול ליצור בעיה ביציבה שלו, כאבים ובעיות באברים אחרים בגוף.

אלא שהיום לאחר שפותחו מדרסי הסיליקון הייחודיים, שנחשבים לפריצת דרך בעולם האורתופדיה – לא צריך לסבול יותר. מדרסים אלה מגיעים בהתאמה אישית ויש להן 3 מטרות – להעלים את הכאב, להפסיק את המתיחה של הרצועה בעקב ולמנוע מהבעיה לחזור בעתיד.  מדרסים מסיליקון, שאותם יוצרים בהתאמה אישית למבנה של כף הרגל יפחיתו בצורה משמעותית  את העומס המופעל על הרצועה המודלקת. יעניקו תמיכה איכותית בקשת כף הרגל שתעזור לאחזור המיקום הנכון של הרצועה, וכך היא תמנע התכווצות חוזרת ונשנית ברקמה. לא פעם נאלץ להתאים את מדרסי הסיליקון באופן שהלחץ במקום מסוים באזור עקב, יתפזר על כל כף הרגל או שהעקב יטה מעט החוצה על מנת להקל על הכאב.  

להשאיר את הכאבים מאחור

לאחר שהבנו שדורבן למעשה יכול להופיע אצל כל אחד, הטיפול הראשוני והמהותי ביותר הוא להעלים את הכוח המכאני של המכה בעקב כף הרגל ולמנוע את המתיחה של הרצועה בכל הליכה שלנו. יש היום בעולם הרפואה אלטרנטיבות רבות להעלמה מידית של הכאב ותרופות שונות שיכולות לרפא את הדלקת, אולם כל זמן שהכוח שפועל באזור כף הרגל ימשיך, העקב יספוג את המכות, הרצועה תימתח, הגירוי באזור יופיע וכך גם הדלקת תופיע והכאבים יחזרו. אנשים רבים שקיבלו טיפול בשיטות שונות הצליחו להעלים את הבעיה לתקופה מסוימת, אולם היא חזרה לאחר שהפעילו שוב כוח ומתיחה על הרצועה. באמצעות הפיתוח החדשני של מדרסי סילקון שעשויים מסיליקון איכותי ורכות גבוהה, ניתן למנוע חזרה של הכאב, שכן מדרסים אלה ימנעו את המתיחה ואת המכה על העקב ויאפשרו לכל אחד לפסוע בחופשיות, ללא זמן מוגבל וללא חשש.

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן