מדרסים לנעליים צבאיות

באזרחות אנחנו יכולים לבחור איזה נעליים לקנות ומחפשים את הדגם שהכי מתאים ונוח לנו. אך כאשר מתגייסים לצבא אין את הפריווילגיה הזו, וכל חייל מקבל ביומו הראשון נעליים צבאיות המגיעות בדגם אחד המיועד לכולם, אך לא מתאים לכולם. לכן בעת פעילות גופנית מאומצת או הליכה ממושכת יש סיכון להצטברות נזקים וכאבים. וכאן נכנסים לתמונה המדרסים לנעליים הצבאיות שמסייעים להפחית ואף למנוע את הנזקים.

הבעייתיות של נעלי צבא

לנעלי צבא יש כמה מאפיינים ייחודיים – בראש ובראשונה מדובר בנעליים כבדות באופן משמעותי בהשוואה לנעליים רגילות. הנעל עצמה מיוצרת מחומרים קשיחים שנועדו להגן על הרגל מפני פציעות שונות, אך מהצד השני זה בא על חשבון המבנה האורטופדי של הנעל ועל חשבון בלימת הזעזועים!

חשוב לזכור שגם אופי השימוש בהן שונה, במיוחד בשבועות הראשונים של הטירונות, בקורס ובמיוחד עבור חיילים קרביים המשרתים ביחידות מובחרות. אלו שבועות שבמהלכם החיילים צריכים לבצע פעילות גופנית בעצימות גבוהה, פעמים רבות תוך כדי סחיבת משקלים גדולים.

חייל, סובל מכאבים בכפות הרגליים בצבא? הגיע להזמן להתאים לך מדרסים ולהקל על הכאבים – פנה למכון דוביק אורטופדיה ונמצא עבורך פתרון מתאים!

מדרסים לנעליים צבאיות

כאבים לטווח הקצר, נזקים לטווח הארוך

בשילוב עם הפעילות המרובה והעייפות נגרם עומס עצום שמופעל על כפות הרגליים ועל המפרקים. הרבה מאוד חיילים מתחילים לסבול בשלב הזה מכאבים שונים בכף הרגל, בעקב, בקרסול, בברכיים ובגב. הנזק מצטבר וללא טיפול הוא אף יחמיר ולעיתים ימשיך ללוות את החייל גם אחרי השחרור.

הפתרון: מדרסים

שימוש במדרסים מחולל שינוי באופן השימוש בנעליים ובהשפעה שלהן על הגוף. המטרה בהתאמת מדרסים לחיילים היא לבחון את כל המאפיינים הכלליים ביחד עם המאפיינים הספציפיים של החייל, כמו גובה, משקל, יציבה ואופי הפעילות במהלך השירות שלו.

כל הנתונים הללו משוקללים, ונוסף על כך מבצעים מדידות של כף הרגל (על ידי תבנית או על ידי סריקה תלת ממדית). לאחר מכן ניתן לייצר את המדרסים באופן אישי, כך שיתאימו למבנה כף הרגל, יתמכו ביציבה, יסייעו בפיזור נכון וטוב יותר של העומס המופעל על כף הרגל, ויסייעו למנוע בעיות שונות.

לסיכום: על מדרסים לא מתפשרים

אפשר למצוא היום בשוק מגוון רחב של מדרסים, כאשר ניתן לרכוש מדרסים לנעליים צבאיות המיוצרים בצורה גנרית ולא בצורה מותאמת אישית, (לרוב מדובר בסוג זול שניתן לרכוש בחנויות הפארם או בחנויות לציוד טיולים וצבא) למרות שהם מתיימרים להבטיח תמיכה טובה יותר, היעילות שלהם מוגבלת מאוד.

בגלל שהייצור שלהם נעשה מחומרים זולים ובסיסיים, שאינם מתאימים בהכרח למשימה. ובנוסף הם לא מיוצרים בהתאמה אישית, ולכן לא מעניקים את התמיכה המקסימלית שניתן לקבל. אנחנו ממליצים בחום שלא להתפשר על כך, ולרכוש רק מדרסים שהותאמו באופן אישי לחייל עצמו, כך שיתנו את המענה הטוב והבטוח ביותר.

אולי יעניין אותך גם:

דילוג לתוכן