מדרסים לנעלי עקב

כפות הרגליים שלנו הן הבסיס של הגוף והן אחראיות על היציבה שלנו, שיווי המשקל ואיכות התנועה. גם אם בחרת ללכת עם עקבים, אין כל סיבה שהנוחות שלך תפגע. מדרסים שמותאמים לנעלי עקב יספקו לך את המענה המושלם בדיוק בהתאמה לכף הרגל שלך!

החיסרון בנעלי עקב

נשים רבות בוחרות ללכת עם נעלי עקב הן בשעות העבודה והן בשעות הפנאי. מהסיבה שהן מאוד אלגנטיות ומשפרות כל הופעה, אך יש להם חיסרון אחד והוא שהן לא תמיד נוחות ואף עשויות לגרום לכאבים בכפות הרגליים לאחר שימוש ממושך. וכאשר כפות הרגליים נפגעות, הדרך משם לפגיעות נוספות מתקצרת והסיכון לכאבים בחלקי הגוף השונים או להתפתחות בעיות נוספות רק ילך ויגדל. לכן נשים רבות בוחרות לקנות מדרסים לנעלי עקב ובכך לשפר את הנוחות במידה ניכרת ולהפוך את ההליכה בהן לאופטימלית.

חשוב: מחקרים שונים מצביעים על כך כי ישנו קשר ישיר בין נעלי עקב לבין בעיות שונות בכפות הרגליים שנמצאו אצל 70% מהנשים בעידן המודרני. אם בחרת לנעול עקבים, חשוב שתהיה מודעות לנושא, כמו גם לפוטנציאל הקיים להיווצרותן של בעיות בריאותיות כתוצאה מבחירה זו.

מה מיוחד במדרסים המיועדים לנעלי עקב?

לא פעם הבחירה במדרסים תתבצע בשל בעיות בריאותיות כאלו ואחרות, אולם ישנן פעמים שהבחירה בהם תתבצע דווקא בגלל סוג הנעל. לכן כאשר ישנם כאבים אין כל צורך לוותר על העקבים ולעבור לנעליים שטוחות, אפשר בהחלט להתאים מדרס גם לנעל עקב, גבוהה או נמוכה ככל שתהיה לכל כף רגל ולמבנה האנטומי שלה. המדרסים הופכים את הנעל למותאמת הרבה יותר לכף הרגל ומונעות את המחיר הבריאותי שעשוי להיות כרוך בהליכה על עקבים.

מדרסים לנעלי עקב

הסיבה שמעלה את הצורך במדרסים היא לרוב הסוליה, הדבר אינו שונה כאשר מדובר בנעלי עקב והנעלים האלגנטיות – הסוליה מאוד קשיחה ואין לה את יכולות ותכונות התמיכה הנדרשות לעמידה ממושכת, או לפיזור נכון של עומס המשקל על כף הרגל.

דילוג לתוכן