מדרסים לנעלי אלגנט

השימוש במדרסים אינו צריך להגביל את סגנון הלבוש שלך, כמו גם את מה שאתה בוחר לנעול. כך גם אם אתה נוהג לנעול נעליים אלגנטיות בערב או ברוב שעות היום, תוכל להתאים להן מדרסים.

אך הבעיה איתן היא שהסוליה שלהן קשיחה, כך שלאורך זמן הן עשויות להתגלות כלא נוחות, לגרום לכאבים שונים ואפילו להשפיע על היציבה הנכונה של הגוף. מדרסים נועדו לפתור את כל זאת ועוד, לסייע לפיזור טוב יותר של הלחצים ולשפר את מידת הנוחות.

צור קשר עם המכון האורטופדי של דוביק לייעוץ מקצועי ואבחון תיהנו מפתרון אופטימלי שיאפשר לכם לנעול כל נעל ללא כאבים ובעיות! 

קרא עוד על המכון

מדרסים לנעליים אלגנטיות

מתי יש בהם צורך?

מדרסים לנעליים אלגנטיות יהיו יעילים עבור עבור אלו הסובלים מכאבים ברגליים, בברכיים, בגב, בעקב כף הרגל ומבעיות בקדמת כף הרגל. בנוסף הם יתאימו גם לאנשים הסובלים משלפוחיות ויבלות, שברי מאמץ, דלקות וזיהומים ומחלות כמו סכרת או מחלות מפרקים שיכולות להוביל לפצעים. לכן באמצעותם תוכל גם להיראות טוב וגם להרגיש טוב.

מה מיוחד בהם?

מדרסים לנעלי אלגנט הינם עדינים ורכים, אינם מסורבלים ושומרים על הנוחות מבלי לפגוע בנראות ובנוסף משפרים את מנח כף הרגל. כאשר לנעליים יש עקבים, המדרסים מקלים על השרירים ומשפרים את היציבות, תוך כדי שהופכים את המחיר הבריאותי לנמוך יותר.

5 סיבות להשתמש במדרסים

  1. לא משפיעים על מראה הנעליים שבחרתם לנעול
  2. נותנים בעיות לסוגים שונים של בעיות
  3. משכללים את מידת התמיכה של הנעל בכף הרגל
  4. משפרים את היציבה
  5. גורמים להרגיש נוח יותר בבילויים
נעליים אלגנטיות עם מדרסים
דילוג לתוכן