לקיחת מידות בלייזר 3D וייצור ב-CNC

מדרסים הם אביזרים מיוחדים שמיועדים לפתור בעיות וכאבים הקשורים לכפות הרגליים, הם נחלקים לשני סוגים עיקריים:

מדרסים בהתאמה אישית מעוצבים בהתאם למבנה כף הרגל של המטופל והבעיה בכף הרגל. ישנן שיטות שונות לקחת מידות עבורם, אחת מהן היא לקיחת מידות בלייזר 3D וייצור ב-CNC.

ייצור CNC

הייצור בשיטת CNC נשב לפריצת דרך של ממש בתחום האורטופדיה. שיטה זו מבוססת על טכנולוגיה הנפוצה בתחומי האווירונאוטיקה אשר באמצעותה מצלמים את מנח הרגל באיכות HD ומייצרים את המדרס ברמת דיוק גבוהה במיוחד ובמידת התאמה קרוב למושלמת.

ראוי לציין שהתאמה מושלמת למבנה כף הרגל היא המפתח לאיכות ויעילות, ולכן בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מבינים את החשיבות ומוותרים על רכישת מדרסים גנריים.

במכון דוביק אורטופדיה אנו ניצור עבורך מדרסים ברמת דיוק גבוהה ובאיכות בלתי מתפשרת בשיטות המתקדמת ביותר! התקשר עכשיו לייעוץ ופרטים נוספים 036731384

איך מתבצע התהליך?

ייצור CNC מבוצע על ידי טכנולוגיה רובוטית של מכונות הייצור בהתאם להדמיה התלת ממדית שיצר סורק הלייזר. למכונות הייצור יש יכולת גבוהה לתרגם את ההדמיה לכדי תבנית בסטנדרטים גבוהים של איכות ולייצר מדרס המתאים באופן מושלם על פי מידת גבס.

מכונת ה-CNC בעלת תכונות המאפשרות לה ליצור חלקים שונים ברמת דיוק מעולה, לכן בתחום האורטופדיה טכנולוגיה זו נחשבת לפורצת דרך ובכוחה לשנות את חייהם של הלקוחות השונים. גם חומרי הגלם המשמשים לייצור מאוד מתקדמים ובכוחם לגלות עמידות גבוהה לבלאי ולשחיקה טבעית כתוצאה משימוש יומיומי.

פתרון יעיל

התמודדות עם כאבים בכפות הרגליים יכולה להיות מאוד מעיקה. יותר מכך, ללא הטיפול הנכון המצב יכול להחמיר עשויות להתפתח בעיות בריאותיות נוספות. ההשקעה באיכות ובטכנולוגיה מתקדמת אכן משתלמת, היא עוזרת למטופלים להתגבר על כל האתגרים שניצבו מולם ולשפר את איכות חייהם במידה משמעותית. ייצור CNC מאפשר לייצר מדרסים ברמת דיוק של אלפית המילימטר על ידי סריקה תלת ממדית ממוחשבת ומדויקת ברזולוציה גבוהה של כף הרגל.

אז לעומת היום

בעבר הסריקה של כף הרגל הייתה דו ממדית כיום היא תלת ממדית, בדרך זו ניתן לראות את התמונה המלאה ולקבל נתונים מפורטים הרבה יותר על קימורי כף הרגל, המבנה הייחודי שלה ונקודות הממשק של כף הרגל עם הקרקע.

קראו עוד על שיטות ללקיחת מידות של מדרסים

מדרס CNC
מדרס CNC
דילוג לתוכן