הבדלים בין הדגמים של הבי קיור לייזר

בי קיור לייזר הוא מכשיר ייעודי שמעורר תגובות ביולוגיות בתאים וכך מאפשר להתמודד עם סוגים שונים של כאבים. הטכנולוגיה מאחורי בי קיור לייזר ידועה גם בשם לייזר קר או פוטותרפיה ויש לה כמה יתרונות, כולל יכולת לפלוט בצורה בטיחותית קרן לייזר בעוצמה נמוכה. בגלל שמדובר על קרן לייזר באורך גל מוגדר אחד, בשלב אחד ובכיוון אחד, בי קיור לייזר מצליח להיות יעיל בלי לסכן את רקמות העור ואת הגוף.

העניין הוא שיש בכל זאת הבדלים בין בי קיור לייזר דגמים וסוגים. אם רוצים להתאים כל סוג של בי קיור לייזר לצרכים של קהל היעד, חשוב מאוד להכיר את ההבדלים בין הדגמים ולהביא אותם בחשבון. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין סוגים שונים של בי קיור לייזר לפי המלצות של בעלי מקצוע.
לפרטים נוספים על המכשיר

מה ההבדל בין הסוגים השונים של ה-b-cure laser?

  • בי קיור לייזר קלאסי – המכשיר הקלאסי של בי קיור לייזר הוא גם המוכר ביותר. זהו מכשיר שמתאים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים, הוא לא דורש שום סוג של ידע טכני על מנת להפעיל אותו והוא מוכיח את עצמו בטווח הקצר והארוך. במכשיר הזה, הדגש הוא על טיפול ביתי שמתבצע בצורה נוחה על ידי המטופל ועל היעדר סיכונים. כמו כן, בי קיור לייזר בדגם הקלאסי הוא גם הזול מבין האפשרויות שעל הפרק.
  • בי קיור לייזר פרו – הדגם המתקדם יותר של בי קיור לייזר נקרא פרו ויש לו כמה תכונות מתקדמות יותר לעומת הדגם הקלאסי. למרות שגם המחיר של בי קיור לייזר פרו מעט גבוה בהשוואה לאלטרנטיבות, הוא עדיין נחשב למשתלם עבור מי שמתמודדים עם סוגים שונים של כאבי פרקים או עם כל סוג של פגיעה אורטופדית אחרת באיכות החיים.
  • בי קיור לייזר ספורט – אז מה ההבדל בין בי קיור לייזר רגיל לספורט? בי קיור לייזר ספורט מיועד לטיפול ספציפי בכאבים ובפציעות של ספורטאים. אצל רוב הספורטאים, הפציעות השונות הן תוצאה של תנועה לא נכונה או של שחיקה. בשביל להתמודד עם הפציעות הללו, מפעילים את הדגם של בי קיור לייזר באופן ממוקד וניתן גם לעבור הדרכה על ידי נציג מקצועי. כמו כן, שווה לציין שהדגם של בי קיור לייזר ספורט נבחר על ידי הוועד האולימפי של ישראל כמכשיר הרשמי לטיפול בפציעות ספורט שונות.

התקשרו או השאירו פרטים לייעוץ ולרכישת המכשיר

    איך בוחרים את הדגם המתאים?

    השוואה בין סוגים שונים של בי קיור לייזר דגמים ומכשירים כאמור לא תמיד מספיקה. אם רוצים להפיק מתוך מכשירי בי קיור לייזר את מלוא היתרונות, מאוד חשוב להתייעץ עם בעלי מקצוע בתחום האורטופדיה. בשלבים המוקדמים של התייעצות עם בעלי מקצוע, המטרה היא לאבחן את סוג הבעיה שממנה סובלים. ככל שמאבחנים טוב ומוקדם יותר את סוג הבעיה, כך עולה הסיכוי להתמודד איתה באופן יעיל.
    דילוג לתוכן