נעליים אורטופדיות לנשים – נוחות ועיצוב

אם את מחפשות נעליים אורטופדיות שתהיינה גם נוחות, גם איכותיות וגם מעוצבות, ויתאימו במדויק לצרכים המיוחדים שלכן, כדאי שתכירי את מכון דוביק אורטופדיה. מדובר במכון אורטופדיה ותיק המנוהל על ידי ד”ר דב מכלוביץ, אורטוטיסט מומחה ומוסמך על ידי משרד הבריאות ומשרד העבודה. אצלנו כל לקוחה זוכה ליחס וליווי אישי ולהתאמת נעליים מלאה עם הליך מקצועי של אבחון, בדיקות ומדידות. בסיומו תזכי לקבל נעל נוחה, נעימה ומעוצבת אשר שתשמש אותך באופן שוטף לתקופה ממושכת.

נעלי נוחות מעוצבות

עימנו תוכלי ליהנות מנוחות מרבית מבלי לוותר על חזות אסטטית ואופנתית. אנו מספקים ללקוחותינו נעלי נשים אורטופדיות ומעוצבות בהתאם למגמות אופנה עכשוויות, המתאימות לנשים בכל הגילאים בין אם צעירות, מבוגרות או קשישות. הנעליים מסופקות בשלל גוונים, עיצובים וסגנונות, עם או בלי עקב קטן, וכן נעליים אלגנטיות או ספורטיביות, ומהן כל אישה יכולה לאתר את הנעל המתאימה והנוחה לה.

צרי קשר להזמנת נעליים אורטופדיות בהתאמה אישית מלאה
ואנו נשמח לעמוד לשירותך ולספק לכן ייעוץ מקצועי ומידע נוסף בנושא

חשיבות רכישת נעלי נוחות

כפות הרגליים נדרשות במשך היום לסחוב את כל מעמס ומשקל הגוף, ועם הזמן ובעקבות שימוש בנעליים לא טובות (בייחוד נעלי עקב גבוהות) נוצרות בעיות שונות ביציבה וכאבים בגוף – כמו כבאי גב, ברכיים ובעיות ספציפיות בכפות הרגליים. יחד עם זאת, ניתן לפתור ואף למנוע בעיות אלו על ידי מעבר לנעלי נוחות אורטופדיות כפי שאנו משווקים ומוכרים בחנות שלנו, אשר יעניקו לך מענה הנעלה המיטיב עם כף הרגל ושומר על איזון ויציבות נכונה של כל הגוף. נעליים אלו מתאימות לכל אחת בכל גיל, והן בייחוד אידיאליות לסובלות מבעיות בכפות רגליים, כאבי ברכיים, גב, קרסוליים, מפלטפוס, ומעקב דורבן.

פתרון עבור שלל צרכים ובעיות

נעליים אורטופדיות לנשים בהתאמה אישית מלאה מומלצות למעשה לכל אישה ובכל גיל. מעבר לכך, הנעליים האלו אידיאליות לנשים שעומדות שעות ארוכות על הרגליים, בין אם במסגרת עבודה או בחיים הפרטיים. כמו כן, הן חשובות לנשים הסובלות מכאבים שמקורם ביציבה והליכה לא נכונה, כמו כאבי רגליים וגב. מעבר לכך, נעליים אלו מיועדות למי שסובלת מסכרת, ממשקל יתר ולנשים בהריון.

נעליים אורטופדיות לנשים
דילוג לתוכן